19 תשובות
אבדתי אותך במילה קונספירציה
אני ממש אוהבת סרטים על איזור 51
זה משהו על משולש ברמודה חחח זה איזה דקה
קישורים מצורפים:
דולסקיל, מסכנים הילדים שרק רצו לראות מה קורה.
חחח ביסודי המורה שלי שמה את זה במקרן וכולם צרחו
יעסס אני צפיתי בכל הסרטונים של shane dawson
ואי אני מתה על זהה!! שיין דוסון פור אברר
אני צוחק בקול רם מהתאוריות הללו, מכיוון שהן חסרות היגיון, ורוב האנשים שהוגים אותם הם לא שפויים בלשון המעטה...
אני אתן דוגמא לתאוריית קונספירציה מטומטמת שיצא לי להיתקל בה :
התאוריה טוענת שאנשי לטאה שולטים על כל המתרחש ביקום, מבלי שאנו בני האדם יודעים.
אבל מעבר לזה כותב הקונספירציה לא טרח להסביר איך לעזאל הוא הגיע למסקנה הזאת?
אני אתן דוגמא לתאוריית קונספירציה מטומטמת שיצא לי להיתקל בה :
התאוריה טוענת שאנשי לטאה שולטים על כל המתרחש ביקום, מבלי שאנו בני האדם יודעים.
אבל מעבר לזה כותב הקונספירציה לא טרח להסביר איך לעזאל הוא הגיע למסקנה הזאת?
הרסו לי את כל ההתלהבות ממשולש ברמודה כשמצאו לזה הסבר הגיוני. ;(
וכן
וכן
כל אחד יכול להמציא תאוריה על כל דבר בעולם, לבנות סדר מסויים, ולספק הוכחות פסדו מדעיות.
זה לא באמת ראיות !
או שזה ראיות, אבל לא באמת נכונות.
הרבה פעמים התאוריות האלה מתחילות מבדיחות אינטרנטיות, ופוטושופ.
זה נכן שבערך 2 תאוריות קונספירציה התגלו כנכונות במהלך ההיסטוריה, ולמען האמת יש תיאוריית קונפירציית אחת שאני מסכים איתה והיא תאוריית העולם השטוח , מכיוון שהיא מסופקת עם ראיות מדעיות באמת [ולא פוטושופ, או הוכחות פסאדו מדעיות].
באותו היגיון של התאוריות האלה אני גם יכול לטעון שלמעשה מדינת ישראל לא באמת קיימת וזו עבודה בעיניים של האיחוד האירופאי, וכהוכחה לכך אני יספק הקלטה מזוייפת של "בכיר באיחוד האירופאי".
בכל אופן קצת התבלגנתי אם התשובה, אבל בשורה התחתונה מה שאני מנסה להגיד זה שהוכח שרוב הטיעונים של התאוריות הללו הם טיעונים פסאדו מדעיים או בדיחות אינטרנטיות.
זה לא באמת ראיות !
או שזה ראיות, אבל לא באמת נכונות.
הרבה פעמים התאוריות האלה מתחילות מבדיחות אינטרנטיות, ופוטושופ.
זה נכן שבערך 2 תאוריות קונספירציה התגלו כנכונות במהלך ההיסטוריה, ולמען האמת יש תיאוריית קונפירציית אחת שאני מסכים איתה והיא תאוריית העולם השטוח , מכיוון שהיא מסופקת עם ראיות מדעיות באמת [ולא פוטושופ, או הוכחות פסאדו מדעיות].
באותו היגיון של התאוריות האלה אני גם יכול לטעון שלמעשה מדינת ישראל לא באמת קיימת וזו עבודה בעיניים של האיחוד האירופאי, וכהוכחה לכך אני יספק הקלטה מזוייפת של "בכיר באיחוד האירופאי".
בכל אופן קצת התבלגנתי אם התשובה, אבל בשורה התחתונה מה שאני מנסה להגיד זה שהוכח שרוב הטיעונים של התאוריות הללו הם טיעונים פסאדו מדעיים או בדיחות אינטרנטיות.
אני חושב שזה לא שקר כמו שרוב מאמיני התיאוריה מאמינים, אני חושב שזה רק בורות של אלו שהחליטו כך.
מה שגרם לי להאמין בתיאוריה הוא שלא ניתן באמת להוכיח שהעולם עגול, ובנוסף אם נקיף את כל כדור הארץ לא נראה שום קימור או נקודת גובה שונה מאוד בחלקים שונים.
יכול להיות שהטיעונים דיי חלשים, אבל זה בגלל ששגחתי את הטיעונים הנוספים...
מה שגרם לי להאמין בתיאוריה הוא שלא ניתן באמת להוכיח שהעולם עגול, ובנוסף אם נקיף את כל כדור הארץ לא נראה שום קימור או נקודת גובה שונה מאוד בחלקים שונים.
יכול להיות שהטיעונים דיי חלשים, אבל זה בגלל ששגחתי את הטיעונים הנוספים...
כן, ניתן לפרוס אזורי זמן גם על משטח.
אין לי מושג מה מקורות המידע שלך בנוגע לאליפסה.
ודרך אגב גובה של 10,600 מטר הוא בערך גובה של טיסה ממוצעת במטוס נוסעים...
ודרך אגב גובה של 10,600 מטר הוא בערך גובה של טיסה ממוצעת במטוס נוסעים...
נכון אבל עדיין האזורי זמן נשארים אותו הדבר.
בכל אופן אני מסכים שאני לא מסביר דגול בנושא הזה.
אבל מי שמתעניין תמיד מוזמן לעיין בקישור שצירפתי למעלה [ :
בכל אופן אני מסכים שאני לא מסביר דגול בנושא הזה.
אבל מי שמתעניין תמיד מוזמן לעיין בקישור שצירפתי למעלה [ :
תודה גם לך
רציתי לסיים, אבל קשה לי שלא לענות לך..
אז כן במהלך טיסה לא תמיד יש עננים, ותמיד יש רווחים בין העננים [חזרתי מטיסה לפני כשבוע].
אז כן במהלך טיסה לא תמיד יש עננים, ותמיד יש רווחים בין העננים [חזרתי מטיסה לפני כשבוע].
הם לא נמוכים, למעשה שאתה כבר בגובה כזה כבר כמעט אין עננים.
לגבי מהירות המטוס ניתן לחטוס בגובה כזה גם במהירות 300 קמ"ש [שנחשבת למעט יחסית].
אבל ברצינות אני חושב שאף אחד מאיתנו לא באמת ישכנע את השני, ושנינו רק זןרקים טיעונים ובסופו של דבר זה לא תורם לכלום...
אני בעד לסיים את השיח בכך שכל אחד ישאר בדעתו...
לגבי מהירות המטוס ניתן לחטוס בגובה כזה גם במהירות 300 קמ"ש [שנחשבת למעט יחסית].
אבל ברצינות אני חושב שאף אחד מאיתנו לא באמת ישכנע את השני, ושנינו רק זןרקים טיעונים ובסופו של דבר זה לא תורם לכלום...
אני בעד לסיים את השיח בכך שכל אחד ישאר בדעתו...
באותו הנושא: