6 תשובות
תדברי איתו על נושאים שהוא מתעניין ואז זה יתפתח לשיחה כללית דוגמא אם הוא מתעניין במוזיקה אז תדברי איתו על זה.. בהצלחה:)
לייקים? נו באמת..
כנראה שהוא מתבייש, את פשוט צריכה לעזור לו להפתח טיפה יותר.
תמשיכי לפתח עוד כמה שיחות, ולאט לאט הוא ייראה שאת באמת בעניין ושכל פעם
הוא בעצמו יירצה לדבר איתך יותר ככה שהוא יהיה חייב להתחיל לפתח שיחות.
זה יבוא לו בטבעי ;)
כנראה שהוא מתבייש, את פשוט צריכה לעזור לו להפתח טיפה יותר.
תמשיכי לפתח עוד כמה שיחות, ולאט לאט הוא ייראה שאת באמת בעניין ושכל פעם
הוא בעצמו יירצה לדבר איתך יותר ככה שהוא יהיה חייב להתחיל לפתח שיחות.
זה יבוא לו בטבעי ;)
שואל השאלה:
אני עושה לו, זה לא עוזר:\
אני עושה לו, זה לא עוזר:\
אנונימית חמודה (:
תעשי לו לייקים על סטטוסים, ובסוף כול שיחה תכתבי לו "אז דבר איתי מחר" או משהו בסגנון הזה.. (:
הוא מתבייש פשוט?
שואל השאלה:
לא קשור למתבייש, אני פשוט לא חברה כזו טובה שלו..
לא קשור למתבייש, אני פשוט לא חברה כזו טובה שלו..
אנונימית חמודה
באותו הנושא: