4 תשובות
תשימי את המסכה השחורה, ואני אישית כל בוקר וערב שמה מי פנים למניעת פצעונים וזה ממש עוזר ועושה לי פנים חלקות.
בבוקר ובערב, לשטוף את הפנים עם סבון פנים חזקק וטוב שמותאם לעור שלך. ואל תשימי אחכ שום דבר גם לא קרם לחות כי גם בקרם לחות יש שומן. ותדאגי שישאר יבש ואני כן ממליצה ללכת לקוסמטיקאיץ
סבון פנים (עם גרגירים) וקרם לחות מהסדרה הירוקה לנוער של דר פישר. לי המליצה על המוצרים האלה משתמשת באתר והם ממש עוזרים לי, תנסי :)
תכלס אני לקחתי ראקוטן(כדור נגד חצקונים) וזה ממש עזר לי אין לי חצקונים בכלל, ולא יוצאים חצקונים, וסיימתי לקחת את הכדורים לפני 4 חודשים!(והראקוטן מוציא את השחורים גם ,בגלל שזה מייבש את העור )
עדיף לך לדבר עם אמא שלך שתקח אותך לרופה עור והוא יתן לכם הפניה לקחת ראקוטן.
כי טיפול בסבון ובכל התכשירים האלה לא באמת יעזור לך, הם ימשיכו לבוא.
(ואזהרה אם את רוצה לקחת ראקוטן , יש בזה המון תופעות לוואי)