4 תשובות
שניי שירים מדהימים ואין לי תאוריות כי עדיין לא חרשתי עלייהם מספיק
מודה באשמה
אחלה שיר
פה ווהו
אהבתי את שני השירים ממש
לא אוהבת תיאוריות
אהבתי את שני השירים ממש
לא אוהבת תיאוריות
באותו הנושא: