4 תשובות
שניי שירים מדהימים ואין לי תאוריות כי עדיין לא חרשתי עלייהם מספיק
מודה באשמה
אחלה שיר
פה ווהו
אהבתי את שני השירים ממש
לא אוהבת תיאוריות