24 תשובות
שופינג
במילה אחת : לגו
הייתי קונה מלא מלא לגו
למה לאנשים שפלים יש בעיה עם התחביב שלי ? :/
הייתי קונה מלא מלא לגו
למה לאנשים שפלים יש בעיה עם התחביב שלי ? :/
אספקה לכל החיים של ציפס ממקדולנדס אמא
אני מניחה שהייתי תורמת חלק, ושומרת חלק לאוניברסיטה
חלק הייתי תורמת, חלק הייתי חוסכת וחלק הייתי קונה הרבה בגדים ואוכל טעים!
בגדים, מלא נייק, חצי משאירה לחסוך לרשיון נהיגה, ואת מה שנשאר לתרומה
שומרת חלק ללימודים וחלק לעסק שרציתי מלא זמן ואם יש בצד קצת בזבוזים:)
קונה בגדים חדשים ומחשב נייד, חוסכת לאוטו
אם הייתי בת הייתי קונה חוות נמלים
אנונימי
בעצם כשאני חושבת על זה טיול לאמריקה הצפונית והדרומיתת
קונה מכונית ואת מה שנשאר שומרת כדי לשלם ללימודי מקצוע
אנונימית
קונה אוטו שיהיה שלי אמן.
נרשמת למאמן אישי שהוא ממש טוב ויקר
בגדים ומפתחת סטייל משלי
ואת השאר שומרת לטיסה עם חברות שנה הבאה
נרשמת למאמן אישי שהוא ממש טוב ויקר
בגדים ומפתחת סטייל משלי
ואת השאר שומרת לטיסה עם חברות שנה הבאה
קונה בדיוק אותם דברים שאני קונה עכשיו וחוסכת את רוב הכסף ללימודים ובית
טסה לארצות הברית ומבזבזת שם את כל הכסף
את האמת? מביאה להורים שלי כדי לעזור לקנות בית חדש
*פותח שאלה לבנים ואראה תשובות שונות*
למה לתרום תזבזבזי כמה שאפשר זה אף פעם לא מספיק !
אנונימית
ניתוח ב20אלף ובמה שנשאר קונה לי אוטו
אנונימית
חוסכת
הייתי טסה לחו"ל
חוסכת לאוניברסיטה
אוכל ובגדים ובולשיט באינטרנט
קונה לפטופ
קוספליי, קונסולה נחמדה, ומשחקים לקונסולה הזו
באותו הנושא: