5 תשובות
כן הוא ישים לך קוביות חדשות חינם.
האורתודנט ימצא לנכון מה לעשות, ולא עולה כסף.
הרופא הוא האורטודנט שעושה לך כרגיל את הטיפולים ולרוב זה חינם
קרה לי גם,תלכי מרפאה וידביקו לך מחדש,זה לא עולה כסף,שילמת בהתחלה על כל הטיפול.
זה לא עולה כסף
באותו הנושא: