3 תשובות
הולך.
עם בטן במית יהיה לך יותר נוח לדעתי
כי הנעל יותר גמישה
כי הנעל יותר גמישה
מפחיד לצאת עם לבן למועדון חחח שלא ידרכו עליך וילכלכו לך אותה
באותו הנושא: