4 תשובות
בגלל הרכזרת שטן זאתי והילדים שם כולם מלשנים מגעילים
כי אני שוב אנסה למצוא את עצמי.
כי אין לי כוח ללמוד, בית ספר תמיד עושה לי דכאון
כי אני עולה לתיכון ועכשיו כל הכיתה שלי תתחלף ואני לא אכיר אף אחד.
באותו הנושא: