התחברות הרשמה

קטילה ל- באלי לריב איתך מה תעשי

זה כאלו בצחוק
5 באוגוסט 2018, 15:53
קטילות    
2 תשובות
לא אתן לעצמי לרדת לרמה שלך.

אז אני לא אתן לך.
H
Hey, Im Shay Lee.
הוריד לך את החשק לריב איתי...
U
Uuul
באותו הנושא:
קטילה ל"ישמנה לכי תעשי דיאטה"
קטילה ל:תעשי לי ילד?
קטילה לאם היה לך שיער ארוך הייתי יוצא איתך?
קטילה ל תעשי לי תמונה עומד לי אני שולח לך דחוף?
קטילה ל: באלי לאכול אותך?
קטילה ל- באלי לריב איתך מה תעשי? וזה כאלו בצחוק אז קטילה אבל שזה גם יהיה בצחוק
אני יוכל לריב עם עצמי במישהו לריב איתו?
מכירים אתרים ששם אפשר לריב עם מישהו, חוץ ממישהו לריב איתו?
תנו לי קטילה למישהו שאמר לי שמנה תעשי דיאטה.
קטילה ל:באלי לאכול אותך?
יש שמאלנים שרוצים לריב עכשיו באתר מישהו לריב איתו?