4 תשובות
אני אהבתי. מאוד
זבל
בתור אחד שעבר צבא מרגיש לי כאילו הצבא בסדרה עדין מידי ביחס למה שאני מכיר....
הקונספט חמוד בתור סדרה דקומנטרית אבל לי אישית מרגיש כאילו יש חוסר סדר בסדרה.
הקונספט חמוד בתור סדרה דקומנטרית אבל לי אישית מרגיש כאילו יש חוסר סדר בסדרה.
זבל מבוים