5 תשובות
עצוב לי לקרוא את זה שבשביל לרדת במשקל את מענישה את עצמך בלא לאכול בגלל שאת פאקינג אנושית ואכלת אתמול חלה טעימה
תעשי לי טובה,תאכלי בבקשה.
לאכול משו בריא
שואל השאלה:
אבל חשוב לי שירד לי קילו לפחות והוא כאילו לא יורד ואני ממש קרובה
ותודה
אנונימית
שואל השאלה:
קציצות זה בסדר?
פשוט מלא זמן לא אכלתי משהו שהוא לא ירקות וכזה בישול אז אני רוצה בישולים בריאים
אנונימית
זה שאת לא אוכלת לא יעזור לך כי את סתם מזיקה לעצמך
אני ירדתי 8 קילו ב8 חודשים,לא הסתכלתי על המשקל כל היום,פשוט חייתי אורך חיים בריא ועשיתי ספורט
אל תהי אובססיבית למשקל,את תורידי את זה נורא בקלות,תאכלי עכשיו משהו ותמשיכי לעשות ספורט בשאר השבוע
אם את לא הולכת לישון בכמה שעות הקרובות אז יאפ תאכלי קציצות,עם ירקות בצד