5 תשובות
לא, אבל עדיף. אני קבעתי תור ואיך שהוצאתי מספר ישר קראו לי כל האנשים הסתכלו במבט של "מה זה הפרוטקציות האלה"
שואל השאלה:
וכשאני קובעת תור במה מהאפשרויות לבחור מכון רפואי או פעולות רישוי לרכב ולנהג?
אנונימית
פעולות רישוי
לא. אני מגיעה לשם לוקחת מספר פשוט
באותו הנושא: