10 תשובות
כלום
לבטל או להפסיק דברים שחשובים לי
אני יותר טוב. עם שיחות
טובה
עונשים לא עובדים עליי
האמת ששום עונש לא באמת השפיע עליי כי אני לא מבינה את השיטה הזאת גם אם נגיד יקחו משהו שחשוב לי ואז יחזירו לי אותו זה לא באמת יגרום לזה שאני לא אעשה משהו מסוים אז גם לא נתנו לי הרבה עונשים כי זה לא עוזר.. אני גם מעדיפה שיחה
אם עונש משפיע עליי זה רק לרעה. זה גורם לי להיות יותר עצבנית וזהו חח מתי אבא שלי יבין שעונשים לא מועילים בכלום במקרה שלי (למרות שזה ממש נדיר שהוא נותן אבל בכל זאת)
נודרת כלום זה רק גורם לי לרצות להתנקםxd
עונשים?
לא יודע לא קיבלתי הרבה סמן
לא יודע לא קיבלתי הרבה סמן
עד בסביבות החצי שנה האחרונה בחיים שלי לא קיבלתי עונש, ואז ההורים שלי גילו את זה, והם כאילו מנסים "לפצות על המסך" ומנסים להחזיק אותי עם רצועה במחשבה שלקחת ממני דברים יגרום לי "לציית" טוב, הם צריכים לחשוב שוב
אנונימי
באותו הנושא: