3 תשובות
את צריכה ללכת לבנק
צלצלי לחברת האשראי קודם,תדברי שם עם נציג ותשאלי אותו,זה הכי פשוט וקצר
ואגב,כשיש מינוס גבוה בבנק והלקוח בחריגה מוגזמת,הסירוב יבוא לא פעם מהבנק שלך לא מחברת האשראי (לה יש אינטרס שתוציאי כמה שיותר) אבל משיחה עם נציג של חברת האשראי תחכימי יותר... ובד''כ לפני חסימה מודיעים ללקוח טלפונית או בדואר,כי הוא על מינוס גדול ועלול להחסם,ואז מגדילים לך את מסגרת האשראי בכפוף ובהתאם להכנסותייך...
זה שחסמו מיד זה מעיד על כך ש
1.את לקוח חדש יחסית בשוק האשראי,והם יודעים זאת כמובן,
2.אין לך הכנסות קבועות שוטפות
3.גם אין צפי שהחריגה נובעת מתקלות טכניות,אלא מחוסר יכולת לעמוד בה,לכן הבנק שמורגל במקרים כאלה,עוצר אותך מלהמשיך.
בכל מקרה יש טוב בכל רע,חבל שהיה לך אפשרות בלתי מוגבלת של בזבוז,לא ככה? לא היית יוצאת מזה הרבה זמן.
אנונימית
שואל השאלה:
היו לי הוראות קבע כמו כולם לחברת טלפון, שיחות והודעות , ועל מכשיר שקניתי שהייתי משלמת כל חודש, ולא עבדתי במשך כמה חודשים וזה הגיע ל1800 רק, וחסמו אותי.. לא הייתה חריגה מוגזמת אבל זה בגלל שלא שילמתי כמה חודשים, בקיצור אני אלך לבנק. אין סיבה שלא יאשרו לי אם אני עובדת נכון?
אנונימית
באותו הנושא: