התחברות
הרשמה
עשיתי אתמול בלילה שעווה בבית שחי ונכוותי וזה שורף בשניהם ועד עכשיו זה אדום.. יש לי היום אימון בערב,זה ירד עד אז?
זה ממש חשוב לי לדעת אחרי זה לא אוכל להתאמן
חשוב לציין שאני עושה תמיד שעווה בבית שחי פשוט אצל קוסמטיקאית והפעם עשיתי לבד לעצמי
שמתי משחה לכווית
6 באוגוסט 2018, 11:04
שעווה
בית השחי
נקודות אדומות
תשובה אחת
רוב הסיכויים שלא..
גם לי זה קרה וזה עבר אחרי שבוע
_
_Watcher_
באותו הנושא:
אתמול עשיתי שפם בשעווה ו
חבר שלי אתמול בלילה עשה תאונה קלה (הוא בבית והכל בסדר)
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי אחרי שנה שגילחתי
אתמול בלילה עשיתי בטן סטטית וכפיפות בטן ועכשיו השרירים ממש כואבים לי
עזרה- עשיתי אתמול שעווה בידיים בפעם הראשונה...
יש בעיה נוראית! אתמול בלילה החלטתי לעשות שעווה בחלק שמתחת לפאות, ושכחתי שיש לנו עוד שיער בפנים
אתמול עשיתי הליכה בלילה ומישהו נסע באופניים שם ובלי חולצה מה הקטע שלו?
רצתי אתמול בלילה 100 מטר ריצה ראשונה עשיתי 11 שניות את השניה והשלישית עשיתי 13 שניות זה ממוצע בסדר לריצה?
עשיתי שעווה בבית שחי
עשיתי אתמול שעווה בבית שחי אחרי שלוש שנים של גילוח
עשיתי שעווה בבית שחי עם רצועות שעווה לפנים של veet ועכשיו הכל אדום ומגעיל שם, זה יעבור לי עד מחר בערך בארבע?