9 תשובות
אם היה לי כנראה מאוד מאוד הייתי אוהב.
אין כל כך ידידות אולי אחת ואני אוהב אותה ממש כידידיה
הכי בעולם , הן פה לצידי בהכל .
מאוד
כמו אחים
כפרה עליהם
כפרה עליהם
חחח אין לי ידידים. (אני בבצפר דתי)
מאד
דיי, אי אפשר להכליל את כולן
תלוי מי, יש כאלה שאני ממש קרובה אליהם וכאלה שאנחנו בקושי מדברים.
באותו הנושא: