התחברות
הרשמה
טני רוצה לרשום למורה שפתחתי את השפה בפה טיך להגיד פתחתי את השפה?
7 באוגוסט 2018, 08:26
שפתיים
תשובה אחת
פתחתי את השפה
ל
למה לא.
באותו הנושא:
איזה שפות אתם יודעים? (אפשר לרשום גם שפה שאתם לומדים עדיין)
אתם יכולים לרשום לי את המילה 'אהבה' בכמה שפות שונות?
לרשום למורה שלי באנגלית מכתב תודה באנגלית או בעברית?
המורה שלי כתבה לי בוואטסאפ "היי, אשמח לדבר איתך" מה לרשום לה?
זה בסדר לרשום את זה למורה הנהיגה העתידי שלי? שאני רוצה אצלו להתחיל ללמוד לנהוג
מותר למורה לאסור על תלמיד להיכנס לשיעור במקצוע מסוים עד שתתאפשר שיחה עם הרכזת ובינתיים לרשום לו חיסורים?
היי כולם, מבקש את עזרתכם מה לכתוב, אני רוצה לעלות תמונה ראשונה לעמוד שפתחתי שמוקדש במיוחד לשוקולד. מה לרשום?
זה טוב לרשום ככה למורה?
אני צריכה לכתוב מכתב התנצלות למורה שלי על זה שהתחצפתי אלייה, אתם יכולים לעזור לי לרשום את זה?
יש למורה שלי היום יום הולדת לרשום לו מזל טוב?
לסבא שלי יש בר מצווה מחר, אני מביישת לרשום למורה בסיבת חיסור לסבא שלי היה בר מצווה כי גם ככה כולם צוחקים עלי, מה לעשות?