11 תשובות
בחיים לא שמעתי ילד עם שם כזה מה ?!
שואל השאלה:
כשהייתי בחטיבה אם אני לא טועה אז כל השיכבה דיברה על זה בבית ספר תיכון אחר בעיר יש ילדה שקוראים לה אכזבה
אנונימית
איפה שמעת על השם הזה.


דפאק מסכנה
אין איזה הורים מגעילים.
הסיפור הוא כזה ההורים שלה רצו בן ואז יצא בת וככה קראו לה
ונראה לי שהיא מאילת אם אני זוכרת נכון
שואל השאלה:
כל השיכבה של אמרה שמעתם בתיכון "צומח" יש ילדה שקוראים לה אכזבה...
הייתי בהלם
אנונימית
נוראי
נוראי שתשתנה את השם שלה
זו אגדה אורבנית
רק לאלרומייגאד יש ילד בשם אכזבה


)הוא לא באמת ילד זו בובה(