9 תשובות
כן כי הכי יפים והתרבות הכי טובה שקיימת
כל אחד וטעמו האישי, בתור אתיופית אני חושבת שמי שלא מתחבר למראה האתיופי וזה לא טעמו האישי זה בסדר גמור וזה זכותו.. כמו שאצלי המראה הרוסי פחות לטעמי לא מתחברת .. וזה בסדר זה לא אישי לבן אדם.
אנונימית
צודקת אנןנימית
חלאס עם השאלה הזו.
אם אדם אשכנזי/מזרחי יאהב אותך אז הוא יאהב אותך. אני אתיופית ומלא רוסים ומזרחים אהבו אותי בעבר, את לא צריכה לחפש בסטיפס, בסטיפס יש רק טרולים. בחיים האמיתיים זה משהו אחר. יש כאלו שירשמו פה לא, ופתאום והם מוצאים בחורה אתיופית שעונה על כל הקריטריונים שלהם.

חלאס לנשק את התחת שלהם. להתקדם.
אנונימית
בטח שכן אני אתיופית
האמת שלא, ואני אתיופית
אנונימית
כן כי אין על העדה שלנו
ברור! הייתי רק עם אתיופיות
כן זאת לא שאלה בכלל(אתיופית)