ראיתי את האקס בים וכשהוא ראה אותי הוא פשוט הוריד מבט והיה נראה טיפה מבואס ואז הוא וחברים שלו עברו חוף אחרי 10 דק
וכאילו הוא נפרד ממני והוא בפרידה אמר לי שאין לו רגשות יותר והוא אמר את זה בעצבים ממש אבל אחרי שבועיים ששאלו אותו אם הוא עדיין אוהב אותי הוא ענה שהוא לא יודע (אחרי שניתקנו קשר כבר) דיברנו על מה שקרה שבועיים אחרי הפרידה והוא חסם אותי באינסטה שלושה ימים אחרי השיחה, פשוט ככה. אחרי חודש הוריד את החסימה ליומיים והחזיר ואז קרה מה שקרה בים.. מה זה אומר?