5 תשובות
זה פשוט, לא חיפשתי. זה בא לבד.
התחלנו לדבר, ביקשתי את המספר שלה,
נפגשנו והיה כיף ביחד
נפגשנו שוב והתקרבנו יותר
ובפעם הרביעית שנפגשנו פשוט נישקתי אותה
הייתי במצב רע, והרגשתי את הצורך לפרוק. והוא הקשיב ותמך, והעניק את כל החום והאהבה. אחרי כמה חודשים קבענו לסרט והוא בא לאסוף אותי, וכשהסתיימה ההקרנה הוא ליווה אותי הביתה. החלטתי ללכת על זה וליזום את הנשיקה הראשונה. מפה לשם, אנחנו מתקרבים לשנה של זוגיות.
שואל השאלה:
^וואי, בא לי ככה
אנונימית
בעקרון, זה היה, ואני די שמחה שזה נגמר
זה פשוט קרה, לצערי מתוך בלבול.
הרגשתי לבד ולא ידעתי להתמודד עם בדידות, וגם הוא. פשוט לא ידענו מה זאת אהבה אמיתית.
הוא היה גדול ממני בקצת אבל זה עדיין הרגיש כאילו הוא הילד כאן. וזה לא היה מתאים, לא הסגנון שלי.
כל המערכת יחסים הרגישה רע, לא נכונה, וכל דבר הרגיש לי נזק ופשוט גרם לעוד הרס עצמי וגם פגע בו בסוף. זה נגמר כי הבנתי שזה פשוט לא ילך. שזה מתוך בדידות ובלבול.
קלטתי שעד שלא אלמד להיות בנוח לבד לא יוכל להכנס למערכת יחסים
וסיימתי את זה אחרי ארבעה חודשים. כן. לצערי לקח לי הרבה זמן להבין
אבל לפעמים ככה זה, מפה אני למדתי וגדלתי מזה, הבנתי באמת מה זה זוגיות ומה הצרכים שלי בה. אני לא מתחרטת שסיימתי את זה, אבל מצד שני גם דיי בסדר שזה התחיל כי למדתי מזה המון.