2 תשובות
"היי מה קורה? הרבה זמן לא נפגשנו התגעגעתי"
ואז אולי היא תציע שתפגשו ואם לא אז תציעי את
ואז אולי היא תציע שתפגשו ואם לא אז תציעי את
תשלחי לה היי מה קורה?
ואז היא תענה ותשאל מה איתך..
ואז תגידי -סבבה
רוצה להיפגש מתישהו? לא נפגשנו מלא זמןן
ואז היא תענה ותשאל מה איתך..
ואז תגידי -סבבה
רוצה להיפגש מתישהו? לא נפגשנו מלא זמןן
באותו הנושא: