9 תשובות
כמה הוא עולה?
הוא לא יפה בכלל תאמת ובטח שלא שווה כמעט 450 שקל
אין לך איך להשיגז כסף בלי לעבוד
שואל השאלה:
440
אנונימית
וואו יקר יפה שלי ראיתי אצלי בעיר שהוא עולה 300 שקל.
תנסי אולי למכור דברים באייבי או ביד שתיים עד שיהיה לך את הכסף.
אני אישית חושבת שזה לא שווה לבזבז 440 שקל לתיק

אבל בהצלחה
לא שווה לך סתם לבזבז ככה הרבה כסף על תיק. תקני משהו אחר יש מלא תיקים יפים ולא יקרים
וווווואוו! מה זהה??
אחד התיקים הכי יפים שיצא לי לראות,קניתי כבר תיק אבל כנראה שאני אלך להגיד לאבא שאני צריכה עוד אחד פתאום חחח.
ולשאלתך,אם יש לך 200 שקל מהם,אז חסר לך 220 עוד 50 ממך זה 170.
^אחת פה רשמה לך שיש את זה אצלה בעיר ב300 שקל,אם היא תסכים להגיד לך איזה עיר וזה לא בצד השני של הארץ תלכי על זה,נסיעה של 20-30 דקות לא נראה לי שההורים שלך לא יסכימו..וגם אם כן את יכולה ללכת עם איזה חברה באוטובוס/רכבת ולקנות שם. אם את קונה ב300 חסר לך 50 שקל,בטוחה שהם יסכימו להוסיף לך עוד 50 שקל ואם לא אז תלווי מסבתא/סבא/דוד.
במידה ולא תרצי לנסוע ולקנות שם אז 170 שקל זה לא סכום מטורף,את יכולה לבקש את הכסף/את התיק מתנה מוקדמת ליום הולדת.
ואם את עדיין לא מצליחה יש המון המון תיקים יפים,המון. תאמיני לי. לא סוף העולם..רק תיק.
אמאלה מה זה הדבר המכוער הזה ? סורי ממש לא אהבתי לא שווה לבזבז 400+ שקל על תיק .
.xo
תיק יפה מאוד, אבל יש פה שתי בעיות
הראשונה, הוא כנראה מותג יקר מאוד ולכן הוא עולה הרבה מאוד, לא תמצאי את זה במתחת ל300 לדעתי.
השניה, את מזמינה מהאינטרנט ואת חייבת לוודא לפני שכל הפידבקים טובים, רוב הסיכויים שתקבלי איכות פחות טובה ששווה פחות כסף, וזה במקרה הטוב.
ממליצה לך לחפש אולי חיקויים של התיק, או תיקים דומים שבמקסימום את יכולה להדביק לשם את העניין של הכריש או משהו בשביל שיראה יפה, זה בעיות תיקים כאלה:/