7 תשובות
משהו נוח, קליל ומאוורר!
ג'ינס וחולצה.
אוברול נשמע חמוד
אני תמיד הולכת ללונה פארק עם מכנס קצר וגופייה, כי ממש חם שם וזהה ;)
ג׳ינס קצר וגופיה ונעלי אדידס או נייק:)
אני חושבת ג'ינס קצר וחולצה ונחמדדה
זה יותר נוח
את יכולה ללבוש גופייה עם הדפס או חולצה קצרה, עם ג'ינס קצר או טייץ, ונעלי ספורט.
ממש חם שם, ויותר נוח ללכת ככה (: