3 תשובות
את צריכה להבין שאם לא תלמדי ותגיעי למבחן ולא תדעי אז שום דבר לא יעזור.
לא יגיע שום כוח על טבעי שיזריק לך ידע למוח. אם תלמדי את תדעי, ותחשבי איזה כיף זה יהייה להגיד להורים שלך שהתקבלת לקבוצה גבוהה
קשה באימונים קל בקרב
שלא תצטרכי לחרוש ברגע האחרון ואז אולי לא תצליחי במבחן
זה גם לא כזה משעמם, זה סביר
בהצלחה!
לכי ללמוד וזהו