7 תשובות
לא הכי טוב אבל כן בין היפים שלה
כן
השיר הכי טוב שלה הוא side to side או אישה מסוכנת
אהבתי יותר את giaw אבל גם זה מהמם
גמאני למרות שאהבתי ממש את giaw
לדעתי giaw הכי טוב אבל זה במקום השני ללא ספק
.xo
אם מהאלבום החדש, אז אני באמת מעדיפה את tlic
ואם בכללי, יש לה יותר טובים
אם באלבום הזה, ומבחינת משמעות, הוא לוקח מקום ראשון
בכללי, למרות שהאלבום עוד לא יצא במלואו, השירים שיצאו עד עכשיו מהממים
אבל אני כן חושבת שיש לה שירים מאלבומים אחרים שיפים לא פחות