9 תשובות
מצטרפת לשאלה..
רק בסטיפס-
ארבע נעצים אפס תשובות
אנונימית
עוד 20 שנה
עדיין לא פרסמו
אין לי מושג אבל הלוואי שיהיה.
לקח להם 3 שנים להוציא עונה שניה, אז כנראה הרבה זמן
מתים לרגע אז שלושה רגעים? סתם לא דעת מצרפת לשאלה
אמרו שיצא בכלל?
שואל השאלה:
העונה השלישית צולמה כבר אפילו אגם רודרברג ( אינלי מושג איך לכתוב את שם המשפחה שלה ) אמרה : מצלמים את העונה השנייה והשלישית . אז היא צולמה כבר
.xo