7 תשובות
אל תתאפקי, יהיה לך זמן לעשות כשתצטרכי ואת לא תהיי היחידה
אל תתאפקי אין מה לעשות...אנחנו בני אדם וזה הטבע שלנו
תחרבני בשקט תחברני בנחת תדמייני שהאקס יושב לו של מיתחת
אנונימית
אני בעצירות כבר חודש
אל תתאפקי ,יהיו לך אבנים בכליות.
לא נראלי שזה רע לעשות 3 פעמים ביום, אבל לגבי ההתאפקות זה לא כזה טוב..
תשמחי שלפחות אין לך עצירות.
xm1
בדיוק אותה שאלתי שחשבתי עליה
מקווה גם לא להתאפק
אנונימית