5 תשובות
קרה, עדיין לא המשכתי הלאה. ניסיתי הרבה, אפילו בדרכים שלא הייתי כל כך גאה בהם.
אנונימית
ככל שעובר הזמן סף הכאב על זה יורד ומתחילים לשכוח ולהצליח לעזוב את זה
קרה לי את זה פעם... אהבתי מישהו שנתיים והוא לא שם עליי... אז פשוט שכחתי ממנו, וניסיתי להמשיך הלאה. דיברתי יותר עם בנים, נפגשתי איתם. ואז מצאתי מישהו אחר לאהוב
מקווה שעזרתי
לא המשכתי הלאה עדין לצערי