3 תשובות
הכל בסדר:)אל תביה ככה,כנראה שמרת יותר מידי,זה בסדר לבכות ולשחרר.
קחי לך תקופה קצרה,תחדבי על הדברים,למה זה קורה לך והכל יהיה בסדר:)
ולבנתיים אם תרצי אני תמיד פה צדהימה❤
אולי את לא רגילה שזה ככה..
אני גם ככה אבל מי כמוני יודעת אני עדיין קטנה..
אבל אני חושבת שזה כי את לא רגילה שצועקים עלייך ואת תסתדרי אני מבטיחה לך
זה תלוי במצבי רוח או במחזור קורה גם לי הרבה פעמים