7 תשובות
לא נראה לי שישתנה יותר מדי
מקווה שמדינה פאשיסטית אמיתית.
יותר צפיפות,חלק מהערים יגדלו,רפואה טובה יותר ואולי רשת תקשורת משוכללת יותר.
ממשלה שמאלנית
מלחמת העולם השלישית