12 תשובות
כן.
יותר מדאיג שאת בכיתה ז' ושומעת דודו פארוק. הדור של היום...
אנונימי
לא
ממוצע לגמרי
שואל השאלה:
תודה
כן
כאילו די ממוצע כזה
קצת מעל הממוצע
זה בסדר יש כאלה מפסיקים לגבוה בגיל הזה
אנונימית
כן סבבה
תגידי תודה!אני עולה לכיתה ז' ואני כמעט מטר 70
אנונימית
לדעתי כן כי אני יותר נמוכה
זה ממוצע