25 תשובות
קוף(?)
יצור חי
אה אה אה
אני יודעת את התשובה
עולם ומלואו
אני יודעת את התשובה
עולם ומלואו
בני אדם הם בעל חי
הדבר היחידי שמבדיל בני אדם מחיות הוא בני אדם שקמו ואמרו שהם לא חיות.
בקיצור אנחנו חיות עם אגו...
בקיצור אנחנו חיות עם אגו...
קובץ של תאים המחולקים למחלקות והמחלקות מרכיבות איברים אשר יוצרים מערכת ביולוגית מורכבת~
שואל השאלה:
^ נו הרבה תאים ומערכות גוף שונות- אז.. אנחנו יצורים רב תאיים כמו רוב היצורים בכדור הארץ , זאת כוונתך ??
^ נו הרבה תאים ומערכות גוף שונות- אז.. אנחנו יצורים רב תאיים כמו רוב היצורים בכדור הארץ , זאת כוונתך ??
אנונימי
כוונתי היא מערכת ביולוגית *מורכבת* כנראה בין היותר מורכבות שקיימות בכדור הארץ~ או היותר יעילות וצולחות מבחינה גנטית
בקיצור בני אדם הם בעלי חיים.
שואל השאלה:
^ מה כבר שונה יותר מורכב אצלנו משאר החיות ? תן לי איבר אחד או מערכת גוף אחת או איזו התרחשות ביולוגית שיש לנו ואין לבעלי חיים אחרים .. יש יותר אינטיליגנציה וזה הכל , ככה זה נראה
^ מה כבר שונה יותר מורכב אצלנו משאר החיות ? תן לי איבר אחד או מערכת גוף אחת או איזו התרחשות ביולוגית שיש לנו ואין לבעלי חיים אחרים .. יש יותר אינטיליגנציה וזה הכל , ככה זה נראה
אנונימי
שואל השאלה:
"מערכת מורכבת" .. גם הכלב או החתול שלך הם לא שונים ממך בשום צורה חוץ מגובה האינטיליגנציה הרגשית והשכלית
"מערכת מורכבת" .. גם הכלב או החתול שלך הם לא שונים ממך בשום צורה חוץ מגובה האינטיליגנציה הרגשית והשכלית
אנונימי
אינטיליגנציה זה לא משהו מובן מאליו ואם את חושבת ככה אני מאחל לך לאבד אותה ~
תכלס לא הוכחת איך בני אדם הם לא בעלי חיים ^
הוכחתי, בכך שהגדרתי שלבני אדם יש אינטיליגנציה ולחיות אין או לפחות יש בהרבה פחות ולא ברמה של בן אדם כפי שהוא מוכר כיום
לכל חיה יש מוח, גם לכלב וגם לבן אדם. השימוש במוח באחוזים הוא שונה. אינטילגנציה נכללת בתוך זה^
אנונימית
אכן^ אך "לא ברמה של בן אדם כפי שהוא מוכר כיום" יש מדרגה אבולוציונית שמפריד אותנו מחיות
^^^ לחיות יש אינטיליגנציה, יש חיות יותר חכמות ויש פחות חכמות, אבל מאוד קשה למדוד אינטיליגנציה של יצור שאתה לא דובר את השפה שלו, לא יודע מה הוא חושב, כל המידע שיש לך עליו מבוסס על תצפיות, אי אפשר למדוד בוודאות אינטיליגנציה של שום בעל חיים ולהשוות אותה לאינטיליגנציה אנושית. חוץ מזה, יש הרבה יותר מסוג אחד של אינטיליגנציה, ורוב הסוגים לא מדידים, כך שאין לנו דרך באמת להשוות בין אינטיליגנציה של בעל חיים לאנושית.
נו? אז לא הוכחת כלום.
אנונימית
בהחלט הוכחתי, את מוזמנת לעבור על התשובה שוב חח
בני אדם הם בעלי חיים נקודה. לא הוכחת כלום אבל תמשיך לחשוב שכן חח
אנונימית
לפי דעתי אני צודק אבל זה עניין של איך אתה מגדיר בעל חיים אילו היית נותנת הגדרה מדוייקת בשאלה לגבי בעל חיים אולי היית צודקת~
אי אפשר להשוות אדם לציפור או לקוף מבחינה התפתחותית ורמת חשיבה
אפשר להשוות קוף לקוף וציפור לציפור
אי אפשר להשוות אדם לציפור או לקוף מבחינה התפתחותית ורמת חשיבה
אפשר להשוות קוף לקוף וציפור לציפור
אתה לא הוכחת כלום, כל מה שאמרת זה שכל החיים מורכבים בצורה דומה, הוספת "עובדה" (שגויה) שבני אדם יותר מורכבים מחיות אחרות, וסיכמת במשפט שהיה אמור להיות העלבה אם הפואנטה שלך הייתה נכונה, אבל סתם יצאת מגעיל ולא חכם במיוחד.
לדעתך*, אני רואה את זה אחרת
זאת לא דעתי, אלה העובדות. כל מה שעשיתי זה הצגתי אותן בצורה שתומכת בפואנטה שלי.
אתה הוא זה שמציג דעה.
אתה הוא זה שמציג דעה.
אוקי חח
באותו הנושא: