9 תשובות
זה לא כזה מביך
זה די נורמלי חחח
נע זה בקטנה הם דואגים לך וזה סבבה לגמרי לא פדיחה
חחח זה מתאים גם להורים שלי לעשות
ככה זה הורים חח
חח כל עוד הם לא ישבו איתכם באותו המקום הכל טוב
חחח כן, מביך לא נורא
אם לא הם מי יעשה לך פאדיחה זה מצווה של הורים
אמא שלי גם עשתה את זה :-\