4 תשובות
נראה לי מספיק
אנונימית
זה מספיק לגמרי ותמיד אפשר לקנות עוד
מספיק לדעתי, אולי במהלך השנה יחסרו לך כמה מחברות שורה אבל תמיד אפשר לקנות עוד. בתור התחלה זה לגמרי מספיק.
בהצלחה בשנה החדשה (:
אם את לא כותבת הרבה אז כן
לי נגיד זה ממש לא מספיק חחח