6 תשובות
די טיפשי לדעתי
אני לא מסכימה אני עשיתי את זה בחניון שלא היה שם אף אחד ואמא שלי נסעה ממש לאט אני לא חושבת שזה פוגע במישהו תלוי איפה עושים את זה.
אבל אני כן מסכימה שזה טיפה מסוכן
אני לא חושבת שזה מפגר אבל זה דיי מיותר...
אני ממש אהבתי אותו הוא כיפי וזורם
מטומטם
מיותר לגמרי אבל שאנשים יעשו מה שהם רוצים,באמת יש את האלה שמגזימים ועושים את זה במקומות מסוכנים אבל הרוב עושים את זה במקומות שאין בהם מכוניות אז אין לי בעיה עם זה
אגב לא צריך לצנזר,פה זה לא חדשות
אנונימי