9 תשובות
לא ממש
כן אם אני יודעת שאני אמורה לקבל אז אני שמה פד
לא מוזר גם אני שמה יומיים כזה לפני שאני צריכה לקבל
מתי שאין לי מחזור שמה תחתונית
שואל השאלה:
עדכון מצב קיבלתי מחזור (דווקא היום כששמתי תפש) חח
אנונימית
אם אני מרגישה שאני אמורה לקבל וזה אני שמה פשוט
אם את אמורה לקבל אז זה לא מוזר
לא
אני שמה את הדקות