8 תשובות
חברה שלי עוזר ?
שואל השאלה:
חברה שלך בקטע ידידותי או חברה חברה??
אנונימית
ידודתי אבל יש לה חבר שהוא לא בפנימיה והיא כן
הייתה, למה?
שואל השאלה:
יש לי חבר והוא בפנימיה ואני מפחדת שאני לא אראה אותו מספיק, כי אני בבית ספר אחר(לא בפנימיה) והוא בבית ספר אחר(כולל הפנימיה) והוא יכול לצאת רק פעם אחת בשבוע ובשבת, והוא אמר שהוא סוגר שבת 3 שבועות ראשונים וכאילו, איך אנחנו אמורים להיות ביחד ככה??
אנונימית
אז תעשו שיחת וידיאו או משהו
מתי שאפשר להיות תהיו יחד, וכן אין מה לעשות זה קשה אבל תנסו לשמור על קשר כמה שאפשר, או להיפרד כמה שזה מבאס. למרות ששבת ופעם בשבוע זה יציאות טובות יחסית, ואם יש לו טלפון אז עוד יותר טוב.
אני אעבור לפנימייה