התחברות
הרשמה
מישהו פה עולה לכיתה ט תיכון בליך?
16 באוגוסט 2018, 15:24
תיכון
כיתה
רמת גן
2 תשובות
אני באורה
ל
ליאן כהן2222
אני
אנונימית
באותו הנושא:
תיכון זה מכיתה ט' או מכיתה י'?
עולה לכיתה ט' (אצלנו זה תיכון) מה אני צריכה לבית ספר?
מישהו שעולה לכיתה י או יותר גדול יכול פליז לעזור לי בשאלה במתמטיקה?
עולה לכיתה י ( מתחיל תיכון ) טיפים איך לשרוד את השנה
למי שעולה לכיתה י' (לתיכון) - אתם כבר יודעים באיזה תיכון תהיו?
עולה לכיתה ז.. מישהו לדבר איתו לעזרה?
מישהו עולה שנה הבאה לכיתה י' בבית הספר בויאר בירושלים?
עולה לכיתה י'- אם מישהו יוכל לתת לי רשימת ציוד של תיכון זה יהיה מעולה!
מה דעתכם על תיכון בליך ברמת גן?
אני והמשפחה עברנו לאור עקיבא.אני עולה לכיתה י' ואני חילונית. אני מחפשת תיכון שבו אוכל ללמוד ביולוגיה,אך לא מוצאת בסביבה.
בתיכון אצלכם/תיכון שתלכו אליו בעתיד, התיכון מתחיל מכיתה י' או ט'?