3 תשובות
דו מימד כי שם צריכים לצייר אלפי ציורים רק בשביל כמה שניות/דקות
תלת מימד יחסית ממש קל
לדעתי דו מימד
הסרטים של פעם היו הרבה יותר קשים, אחרי הכל, כמה שאנחנו מתקדמים בטכנולוגיה, ככה מנסים לעשות את זה קל יותר.
היום מה שעובדים עליו זה בעצם על המודל עצמו, ועל השלד, זה משהו שהיה קיים זמן רב רק בקולנוע, ואז זה הגיע גם למשחקים בהאלף לייף המקורי.
קיצר, בעזרת הטכנולוגיה הזו אפשר לשלוט במה שקורה בסרט בצורה הרבה יותר פשוטה, מאשר לצייר פריים אחר פריים, בעוד שמשתמשים בתנועות הכי פשוטות ומשחזרים אותם מסרטים קודמים כי זה עלה מלא כסף.
האמת, כדי לתת למוח אשליה של תנועה כלשהי, צריך 24 פריימים לשנייה, בעוד שבשביל לתת אשליה שזה באמת זז כמו במציאות, צריך לפחות 60, אבל כדי שהמוח יהיה בסוף בזה, צריך 120.
כעקרון המוח רואה יותר פריימים בשנייה ממה שאפשר לספור, הבעיה שלו זה להתרכז רק בתמונה אחת מכל התמונות שהוא רואה בשנייה