זה ישמע אולי מוזר לכם אבל אחרי כמה שנים של היכרות שלי עם עצמי הדבר שהכי נותן לי כוח זה אהבה מהאנשים שאכפת לי מהם
ומאנשים שמסביבי, בלי זה נורא קשה לי,אני נהיית חולה חסרת ביטחון ואמונה עצמית אלא אם מישהו נמצא לידי ונותן לי המון אהבה, לבד זה מצליח אבל לא לטווח הארוך.. תעזרו לי?