התחברות הרשמה

זה ישמע אולי מוזר לכם אבל אחרי כמה שנים של היכרות שלי עם עצמי הדבר שהכי נותן לי כוח זה אהבה מהאנשים שאכפת לי מהם

ומאנשים שמסביבי, בלי זה נורא קשה לי,אני נהיית חולה חסרת ביטחון ואמונה עצמית אלא אם מישהו נמצא לידי ונותן לי המון אהבה, לבד זה מצליח אבל לא לטווח הארוך.. תעזרו לי?
16 באוגוסט 2018, 20:30
חייםאהבהביטחון עצמי    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אני היחיד שאם בת קוראת לי אחי זה פשוט ישמע כל כך מוזר
בנות אל תצחקו עליי אולי זה ישמע מוזר השאלה אבל פליז תענו ותעזרו אז ככה:אני דתיה עד עכשיו הלכתי עם חצאיות ונימאס לי
אולי זה ישמע לך מוזר או אולי זה אשמע לך מוזר? איך רושמים?
היי אני ממש מפחדת אולי זה ישמע מוזר אבל פליז תקראו בפירוט...
זה אולי ישמע כמו ספאם אבל זה ממש לא
זה ישמע לכם מוזר או יראה לכם מוזר אם בחורה דתיה אוהבת לשמוע רוק ומטאל?
אולי זה ישמע לכם מוזר אבל אני אוהבת את הבית ספר שלי.
שמות אמריקאים או ארגנטינאים שלא ישמעו עד כדי כך מוזר בישראל?
זה אולי ישמע לכם נואש אבל..
זה ישמע קצת מוזר...
זה ישמע מוזר אבל בא לי רעיון..