10 תשובות
לא.
נשמע קצת סותר
כן, כי לבן אדם ביישן אין את הביטחון להציג את עצמו בפני אנשים חדשים, או להביע את הדעה שלו גם אם זה אומר שלא יסכימו איתו, לא כמו בן אדם עם ביטחון.
(אלו רק שתי דוגמאות כדי להמחיש אבל כן להיות ביישן ובעל ביטחון זה סותר)
לא חושבת שזה סותר ... אני חושבת שיש אנשים פשוט יותר עדינים ושקטים וזה ממש לא מעיד על חוסר ביטחון רני יכולה להגיד שתמיד הייתי יותר שקטה וביישנית גם בתקופות שהכי הרגשתי שלמה עם עצמי ובטוחה במי אני ומה אני ועדיין זה משהו שטבוע באופי שלי.. אפשר להיות בטוח בעצמך גם בלי להיות מתבלט ומרכזי
מיקה^ הוא לא שאל על ביטחון עצמי, הוא שאל על ביטחון. אפשר להיות בטוח במי שאתה ולהיות ביישן באותו זמן אבל ביטחון גבוה וביישנות אלו דברים שסוטרים (וזה בא מישהי שהייתה בישנית בערך חצי מהחיים שלה). בתור בן אדם ביישן תמיד הייתי בטוחה בעצמי אבל היה לי נורא קשה להיפתח לאנשים ולתקשר ולהביע את הדעה שלי.
לא חייב להיות סותר.
טיפה כי אם יש למישהו ביטחון אז למה הוא ביישן?
כי יש סיטואציות שבהם מתביישים.
ובן אדם יכול להיות בטוח בביישנות שלו