4 תשובות
שואל השאלה:
אז ראיתי מישהו פה שקוראים לו אפשר פרח, מוזר שלא עושים עם זה משהו
אנונימית
יש מישהו כזה אם אני זוכרת נכון.
זה כאילו כינוי אבל לא נראחי שזה רע
לא
זה נקרא עבירת פרחים
לא נראלי.. כי אסור לבקש פרחים