6 תשובות
אדר אם אני לא טועה
שואל השאלה:
לועזי אם אפשר ...
לועזי אם אפשר ...
אנונימית
בגרויות חורף, ינואר - פבואר
בגרויות קיץ, מאי - יולי
בגרויות קיץ, מאי - יולי
חורף- ינואר
דווקא ביום הולדת שלי?!?!
או שבחורף שזה ינואר פברואר
או קיץ שזה מאי, יוני ויולי
או קיץ שזה מאי, יוני ויולי
באותו הנושא: