7 תשובות
לא הבנתי את השאלה
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מעוניין בי כחברת נפש ואני מפתחת אשליות יותר מדיי זמן.
אהה וואו אז זה מורכב.
הוא מודע לזה שיש לך רגשות אליו?
אנונימית
שואל השאלה:
מודע
אה אוי.
תיראי, את יכולה לנסות לקחת מרחק אם זה קשה לך מדי, זה מצב מבאס כי אחרי הכול זה קשה לוותר על בן אדם שאוהבים לא משנה אם זה ידיד או קראש, מצד שני את חייבת איכשהו לשחרר ממנו כי הוא רואה בך רק כידידה, אז את תצתרכי איכשהו לנסות לשכוח ממנו כי הוא לא מעוניין לצערנו. וזה מבאס רצח וואי.
אין לי ככ רעיון לאיך לעזור אבל מקווה שתתגברי על זה
אנונימית
שואל השאלה:
חח לא מדובר באהבה רצינית האמת
אבל את מדהימה שבאת לעזור לי,אנסה לאמץ את זה
כל דרך שתגרום לי לצאת מהצרה הזו.
עם הזמן זה יעבור אל תדאגי, באמת שהכול זמני.
אם קשה לך לחשוב על זה אז תנסי להסיח את דעתך איכשהו, אצלי זה עובד כשאני רואה סדרות או שומעת שירים או פורקת לאחותי או בדף.
ושמחה לשמוע שזה לא משהו ממש רציני ככה שזה אומר שזה יעבור יותר מהר.