8 תשובות
שואל השאלה:
אנלא רוצה לצאת נואשת או משהו כזה
אבל הוא באמת נראה חמוד .. ואני לא רוצה לכתוב לו כי אני די מצפה שזה יגיע ממנו נראלי שזה יטריד אותו אם אכתוב לו כי הרי הוא לא בטוח יודע מי אני לעומת זאת אני כן רוצה לדעת מי הוא ...
אנונימית
תנסי מה אכפת לך שום דבר רע לא יקרה כשתשלחי לו הודעה. זה לא עושה אותך נואשת או משהו.
תגיבי לו משהו נחמד ופשוט על הסטורי.. אם הוא זורם הוא בקטע שלך . אם לא אל תילחצי עליו ותמשיכי הלאה
או שתגיבי לו על הסטורי או שתעלי את סטורי שאת יודעת שיש לו מה להגיב או שזה בתחום עניין שלו ואז תחכי שהיא יגיב לך. אבל אני מציעה לך פשוט להגיב לי זה ממש לא נואש המון עושות את זה
תגיבי לו על הסטורי
או תעלי משהו שנראה לך בתחומי העניין שלן
פשוט תשלחי לו את
תעשי לו לייקים ... על השתי תמונות הראשונות ותגיבי לו 2 לבבות בתמונה הכי ראשונה שלו ואז משם זה אמור להתפתח
תשלחי לו משהו ואז כשהוא יענה תגיגי שהתבלבלת ואז תגידי לו שהוא נראה טוב חחח
אנונימית