6 תשובות
שמעתי שזה לא טוב או משהו כזה
זה לא טוב במיוחד אבל אם זה חד פעמי אז בסדר
זה לא גרוע
זה גם לא נותן לחזה לנשום וגם מאט את הגדילה שלו, תנסי כמה שפחות אבל לכולם זה יוצא קצת וזה בסדר
לא נראה לי , אבל זה סתם לא נוח
באותו הנושא: