12 תשובות
גם אני לא מתה עליה
אני חושבת שהיא בן אדם טוב .-.
השירים שלה לא משהו, אבל הגזמת, "קול של ילדה בת 5"? היא בין הזמרות הכי טובות שקיימות כיום לדעתי, גם אם השירים שלה לא משהו
היא יפה יש לה אישיות והיא שרה מדהים וזה מה שחשוב.
אבל זכותך לא לאהוב אותה , לא הרבה מתחברים
אולי שירים חסרי תוכן אבל יש לה קול של מלאך והיא ממש לא זמרת בינונית
אנונימית
היא בין הזמרות היחידות הצעירות שבאמת יש להן קול יפה בלי ריטושים בקול. גם כל השירים שלה ממש טובים
היא מגיעה לגבוהים בצורה ששום זמרת לא עושה היום. אבל בכללי אני לא מתחברת לסגנון שלה
חחח חחח חחח הרגת מה זה השטויות האלה גאד
אתה מהחסרי אינטיליגנציה בהגזמה הא?
אנונימית
סליחה ? אני לא הולכת להגיב לזה בכלל .
קול של ילדה בת 5 ? אחותך בת 5 , יאללה נראה אותך מגיע לשמינית ממה שהיא עושה ואיך היא שרה .
.xo
שואל השאלה:
אחותי בת 24
אנונימי
אני מסכימה איתך מאוד. היא פשוט לא.
מה הבעיה עם קול צעיר?
לי יש קול יותר צעיר משלה ואני מבוגרת ממנה?

כנראה גברים מעריכים קול עבה וגס של אישה