6 תשובות
תזמיני את לא חייבת לה כלום
תזמיני..
תשאלי אותה אם היא רוצה להזמין ואם היא תגיד כן תגידי לה שתזמין עכשיו כי זה היחיד שנשאר ויתפסו אותו ואם היא לא מזמינה עכשיו תגידי לה שאת תתפסי עדיף שאת תתפסי ולא מישהו אחר ומקסימום תגידי לה שהיא יכולה לשים אצלך דברים זה לא ביג דיל
תזמיני.
אני הייתי מזמינה
אני הייתי מזמינה, גם ככה יש מצב שמישהו אחר כבר ייקח אותו אז למה לפספס את ההזדמנות?
באותו הנושא: