5 תשובות
יש לי גם שיצו, זה בסדר, אמנם נשיקה זה לא בריא כי בזה סוכר ואסור להם אבל כל עוד זה בכמות דיי קטנה זה בסדר
לא אמור לקרות לו משהו אבל תשגיחי עליו ואם יש משהו שונה ישר לוטרינר ובכללי עדיף שתתייעצי יש אתר כזה שאפשר להתייעץ
שואל השאלה:
איזה אתר? אשמח לשם/לינק
איזה אתר? אשמח לשם/לינק
זה מלא סוכר ולכן אסור
אבל לא יקרה כלום כי זה משהו קטן וקרה רק פעם אחת, תקפידי יותר שלא יאכל דברים כאלה, כשזה בכמויות קטנות זה סבבה אבל בכללי זה מזיק להם
אבל לא יקרה כלום כי זה משהו קטן וקרה רק פעם אחת, תקפידי יותר שלא יאכל דברים כאלה, כשזה בכמויות קטנות זה סבבה אבל בכללי זה מזיק להם
באותו הנושא: